z_o_o_ms File & Image Uploader 5.5.5
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


File & Image Uploader 5.5.9 یک برنامه جدید که مورد نیاز همه است که به شما کمک میکند بدون استفاده از مرورگر و اتلاف وقت  بصورن انی فایل خود را در بیش از ۲۵۰ سرور رایگان و مشهور اپلود کنید. جامع ترین و بهترین برنامه در نوع خودش با پشتیبانی از بیش از ۲۵۰ سرور قوی و مختلف که شما میتونید یک فایل خود را مانند نرم افزار و عکس در چندین سرور بصورت همزمان با سرعت بالا و بدون هیچ تبلیغی خیلی اسان اپلود کنید.


Ranking Toolbox 6.1.5
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


Ranking Toolbox نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن دارندگان وب سایت ها می توانند رتبه سایت خود را در لیست موتورهای جستجوی مختلف بهبود ببخشند. به کمک ابزارهای موجود در این نرم افزار و بهینه سازی صفحات مختلف وب سایت کاربر و هماهنگ سازی هرچه بیشتر این صفحات با موتورهای جستجو ، می توان رتبه وب سایت را تا حد بالا و محسوسی افزایش داد. این نرم افزار محصولی ار شرکت AceBIT GmbH می باشد.


برخی از ویژگی های موجود در این نرم افزار:
- دستیابی به رتبه بالا در موتورهای جستجو
- تعیین رتبه دقیق وب سای
- بهینه سازی کدهای HTML صفحات
- آنالیز موتورهای جستجو به منظور تعیین معیارها رتبه بندی برای وب سایت شما
- دارای ابزار تهیه گزارش و آمار به صورت دقیق
- دارای ابزار wizard برای یافتن کلمات کلیدی مناسب
 و ... .





Hello Engines Professional 6.7.6
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


Hello Engines Professional 6.7.6  نام نرم افزاری قدرتمند می باشد که به وسیله آن کاربران و وب مسترها می توانند صفحات وب خود را با استفاده از روش های استاندارد SEO می توانید در هنگام جستجوهای مختلف مرتبط با وب سایت خود را در صفحات اول نتایج لیست شده قرار دهید. این نرم افزار با بهینه سازی کلمات کلیدی ، کد صفحات وب ، ثبت وب سایت شما در سه موتور جستجوی معروف Yahoo,Google و MSN ، کنترل لینک ها و تست آن ها برای حذف لینک های خراب و … می تواند رتبه وب سایت شما را در میان موتورهای جستجو افزایش دهد. این نرم افزار محصولی از شرکت AceBIT GmbH می باشد.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:

- آنالیز کامل وب سایت شما شامل : یافتن خطاهای موجود در کدهای html ، لینک های از کار افتاده ، خطاهای نقشه سایت و موجود در فایل robots.txt
- قابلیت تصحیح خطاها به صورت محلی و یا بر روی FTP سرور

- شناسایی ویژگی های مهم مانند رتبه محبوبیت لینک ، دید در موتورهای جستجو و غیره
- تجزیه و تحلیل موقعیت وب سایت در موتورهای جستجو نسبت به ۱۰ وب سایت اول برای کلید واژه جستجو شده در موتورهای جستجو

و …



Internet Business Promoter 11.6
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


با استفاده از Internet Business Promoter 11.6  که برنده بیش از 20 جایزه برتر معتبر می باشد جهت معرفی وب سایت های خود در موتور های جستجوی گوگل یاهو و ام اس ان و سایر موتور های جستجو کاربرد دارد.

ویژگی های این نرم افزار:

-Top 10 Ranking Optimizer: مقایسه وب سایت شخصی شما با بهترین سایت های موجود در موتورهای جست و جو
- آنالیز کردن  صفحه شخصی شما  بر اساس عنوان صفحه ,ساختار آن , لینک های موجود در آن و ….
-ارایه گزارش با تمام جزییات به زبان انگلیسی برای تغییر وب سایت خود و حضور در جمع بهترین سایت های موجود در اینترنت
-امکان اضافه کردن صفحه شخصی با مشخصات خود به موتورهای جستجوگر با استفاده از این نرم افزار





ESF Database Migration Toolkit Professional Editon 6.4.1
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->



 


همواره طراحان و کاربرانی که در زمینه ی طراحی وب مشغول هستند در کار با بانک های اطلاعاتی و مخصوصا در زمینه وب دانلود برنامه نویسی مشکل داشته اند، زیرا کار با ویرایشگر های وب مشکل بوده و محدودیت هایی را برای کاربر ایجاد می کند. نرم افزار قدرتمند ESF Database Migration Toolkit Professional Editon 6.4.1 که آخرین نسخه ی ارایه شده برای این نرم افزار می باشد شما را قادر میسازد با اکثر فرمت های بانک اطلاعاتی کار و به ویرایش مستقیم و غیر مستقیم آنها بپردازید. این نرم افزار پایگاه داده ها شما را قادر میسازد به صورت کاملا حرفه ای و با تمام فرمت های رایج بانک اطلاعاتی از جمله MySQL, SQL Server, PostgreSQL, Oracle, Access, Excel, Paradox, Lotus, dBase, Visual FoxPro, Text کار و به ایجاد و ویرایش آنها بپردازید.
این نرم افزار همچنین دارای بخش ویزارد می باشد که شما می توانید به راحتی هر پایگاه داده بانک اطلاعاتی دیتابیس و با هر فرمتی را با امکانات بسیار زیاد ایجاد و مدیریت نمایید که از بخش های محبوب این نرم افزار محسوب می شود.
لازم به ذکر است این نرم افزار پایگاه داده قادر است تمام جداول، مشخصه ها و اطلاعات موجود را مدیریت و ویرایش نماید. این نرم افزار همچنین شما را قادر میسازد تا بتوانید از بانک های اطلاعاتی خروجی های متفاوتی بگیرید و می تواند به عنوان یک مبدل در طرح های بانک اطلاعاتی دیتابیس مورد استفاده قرار گیرد. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به ابزار بصری و رابط کاربری بسیار ساده و امکانات بسیار بالای آن اشاره کرد که در نوع خود کم نظیر است.